Oprogramowanie Symplex
Oprogramowanie Symplex w Lublinie
Program Small Business Symplex stworzony został z myślą o pełnej obsłudze sklepu. Posiada wszystkie niezbędne moduły takie jak: obrót dokumentami, gospodarka magazynowa, księgowość oraz kadry i płace. Nasza oferta obejmuje także oprogramowanie Symplex dostępne w Lublinie, w Mezamet służące do obsługi placówek gastronomicznych. Oprócz podstawowych funkcji użytkownik może w nim znaleźć tak wyspecjalizowane narzędzia jak: tworzenie zamówień na podstawie rotacji i zapasów towarów, wczytywanie faktur zakupu i cenników z hurtowni, analiza obrotu, zysku i marży. W istotny sposób pomagają one w codziennej pracy. Największym atutem oprogramowania Symplex Small Business jest jego współpraca ze wszystkimi dostępnymi modelami kas i drukarek fiskalnych, wag, skanerów i inwentaryzatorów oraz, co równie ważne, wszechstronne wykorzystanie tych – stosunkowo drogich przecież – urządzeń. W cenie każdego programu znajduje się m.in.: obsługa drukarek fiskalnych, obsługa kart rabatowych, obsługa drukarek do etykiet, obsługa inwentaryzatorów, obsługa wag kalkulacyjnych, obsługa sprawdzarek cen.
System Symplex – różnorodne wersje
Oprogramowanie Symplex jest dostępne w rozmaitych wariantach. Możesz wybrać na przykład wersję Mini służącą do łatwego fakturowania. Sprawdza się ona przede wszystkim w mniejszych firmach, które potrzebują niedrogiego systemu do fakturowania obrotu krajowego. Jeśli firma się rozwinie i będzie konieczne wykorzystanie większej liczby funkcji, wersję mini oprogramowania Symplex można rozszerzyć do wariantu „Sprzedaż”.
Program Small Business firmy Symplex w wersji „Sprzedaż” pozwala na prowadzenie sprzedaży z zastosowaniem rozmaitych dokumentów – faktur zarówno w obrocie krajowym, jak i zagranicznym, paragonów, not obciążeniowych umów stałych czy raportów z kas fiskalnych. Dokumenty sprzedaży są wystawiane w cenach netto i brutto.
Oprogramowanie Symplex Small Business– możliwości
Dostępny w Mezamet, w Lublinie Program Small Business jest doskonałym narzędziem do zarządzania przedsiębiorstwem. Do jego możliwości należy:
- Rejestracja kontrahentów, zarówno firm, jak i osób fizycznych. Program pozwala śledzić bieżące saldo transakcji i płatności.
- Gospodarka magazynowa. Program Small Business umożliwia prowadzenie gospodarki w magazynie obejmującej nawet 100 obiektów. Pozwala również na przemieszczanie towarów między poszczególnymi magazynami i filiami.
- Prowadzenie kas i banków. Oprogramowanie Symplex Small Business dostępne w Lublinie, w Mezamet umożliwia obsługę do 20 firmowych kas, a także rejestrację wpłat i wypłat oraz wystawianie dokumentów Kasy Przelewowo-Wydatkowej i Kasy Wydatkowej. Ponadto oprogramowanie Symplex obejmuje prowadzenie rejestru operacji bankowych, obsługę banków, wystawianie przekazów bankowych i poleceń przelewów, a także eksport i import przelewów do systemów bankowych.
- Obsługa systemów lojalnościowych i rabatowych. Small Business to też zarządzanie rabatowymi systemami i programami lojalnościowymi, włącznie z transakcjami pre-paid.
- Zarządzanie wierzycielami i dłużnikami. Oprogramowanie umożliwia tworzenie wykazu wierzycieli i dłużników oraz szczegółowych rozliczeń.
- Tworzenie raportów i analiz. Program generuje rozmaite raporty umożliwiające analizę sprzedaży, zakupów i produkcji.
- Ewidencja VAT. Oprogramowanie firmy Symplex pozwala na prowadzenie ewidencji VAT i automatyczne generowanie deklaracji VAT.
- Inwentaryzacja. Oprogramowanie firmy Symplex w Lublinie wspiera inwentaryzację, pozwalając na sporządzenie protokołu różnic oraz spisu towarów, w tym dokładnego ujęcia dostaw towarów.
- Współpraca z drukarkami. Oprogramowanie firmy Symplex może współpracować z rozmaitymi typami drukarek, takich jak fiskalne, etykiet, a także skanerami kodów kreskowych. Dzięki temu zarządzanie towarem jest znacznie łatwiejsze.
W związku z licznymi, wymienionymi funkcjami Small Business stanowi wyjątkowo kompleksowe narzędzie, dzięki któremu znacznie zwiększa się efektywność firmowych procesów.
Kadry i płace – oprogramowanie Symplex w Lublinie
Small Business, a właściwie jego moduł Kadry i płace odgrywa istotną rolę, jeśli chodzi o zarządzanie zasobami ludzkimi oraz wyliczanie wynagrodzeń. Moduł dostępny w ramach systemu Symplex w Lublinie, w Mezamet obejmuje różne systemy wynagradzania, takie jak płaca zasadnicza, godzinowa czy prowizyjna. Dodatkowo uwzględnia on rozmaite dodatki oraz potrącenia, pozwalając na bardziej zindywidualizowane podejście do wynagradzania pracowników. Oprogramowanie Symplex udostępnia liczne wzory dokumentów dotyczących zarządzania kadrą i płacą, takie jak umowy o pracę, kwestionariusze osobowe, świadectwa pracy, umowy zlecenie, umowy o dzieło, zaświadczenia o zarobkach, karty czasu pracy.
Small Business Symplex współpracuje z programem „Płatnik”, dzięki czemu można skutecznie rozliczać deklaracje miesięczne związane z opłacaniem składek przeznaczonych na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Moduł kadry i płace generuje i eksportuje dokumenty takie jak ZUA (Zaświadczenie Ubezpieczenia Emerytalnego i Rentowego), ZIUA (Zaświadczenie o Ubezpieczeniu Zdrowotnym) czy ZZA (Zaświadczenie Zasiłkowe). Dzięki omówionemu modułowi oprogramowania Symplex firma ma możliwość zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenia dokumentacji kadrowej oraz dokładnego naliczania wynagrodzeń.
Zapraszamy do wyboru Small Business Symplex w Lublinie, w Mezamet, wszystkich właścicieli sklepów chcących usprawnić działanie swojego obiektu.